Description
OptiKit – setul optim de documentatie GDPR
Pe 25.05.2018 a intrat in vigoare Regulamentul General de Protectie a Datelor Personale, elaborat de Parlamentul European si aplicabil in toate statele membre ale UE, precum si tuturor organizatiilor ce colecteaza si prelucreaza date personale ale cetatenilor UE.
Aliniati-va la noile reglementari europene si evitati costurile majore asociate ignorarii acestora folosind OptiKit, setul complet de documente absolut necesare implementarii GDPR in orice organizatie, acum intr-un format editabil si usor de personalizat.
Continutul acestor documente a fost elaborat de manageri cu experienta intr-un limbaj de business pentru antreprenorii si managerii ce conduc firme locale sau internationale, cu si fara cunostinte juridice.
IMPLEMENTATI SINGURI GDPR IN COMPANIA VOASTRA
Setul de documente OptiKit contine peste 25 de documente in format editabil gata pentru a fi personalizate cu datele companiei tale. Documentele au fost create de specialisti care au implementat GDPR in mai multe companii avand atat experienta IT cat si in operatiuni. Setul de documentatie are toate documentele necesare pentru implementarea GDPR intr-o companie medie sau mica.
Optikit, setul de documentatie GDPR , va ofera solutia optima pentru alinierea la normele Regulamentului UE privind protecția generală a datelor (GDPR) prin cele peste 25 de resurse esentiale:
1. Politici referitoare la prelucrarea datelor personale ale angajatilor si clientilor
2. Modele standardizate de formulare sau clauze contractuale absolut necesare
3. Instrumente de inventar si control al masurilor organizationale obligatorii
4. Liste de verificare si informatii utile
Toate documentele sunt 100% conforme cu cerintele GDPR!
Cu ajutorul acestor documente valabile pentru majoritatea industriilor si tipurilor de companii veti putea implementa rapid si usor masurile necesare pentru alinierea la Regulamentul privind Protectia Datelor cu Caracter Personal, evitand atat riscul amenzilor pentru nerespectarea GDPR, cat si costurile legate de consultanta.
Cumpara acum!
Intrebari Frecvente
Documentele sunt elaborate cu ajutorul programelor Microsoft Office 2010. Majoritatea documentelor sunt in Word (.docx), dar si in Excel (.xlsx) si Adobe (.pdf).
De indata ce plata s-a efectuat si confirmat, documentele se pot descarca de pe site-ul opteam.ro. Veti primi si un email cu link-uri catre fiecare dintre documentele din set care va vor permite descarcarea oricand doriti.
Orice! Ideea fundamentala a acestui set este de a va permite sa-l adaptati dupa dorinta si necesitate. Puteti sa schimbati formatul, fontul, antetul. Puteti sa modificati, adaugati sau stergeti text in orice document (desigur cu exceptia fisierelor pdf – incluse doar pentru informatii utile, ele nefiind parte din documentatia necesara GDPR). Documentele nu sunt protejate in niciun fel – dar sa nu uitati de Termenii si Conditiilepentru care v-ati exprimat acordul si care protejeaza drepturile de autor ale Opteam Associates.
Setul de documentatie va scurta timpul necesar respectarii GDPR pentru ca include documentatia necesara deja creata si populata cu continut relevant pentru majoritatea organizatiilor, in special cele mici si mijlocii. Beneficiati astfel de un mare avantaj fata de situatia in care ar trebui sa porniti de la zero. Si astfel nu va fi nevoie sa apelati la consultanti care sa va ofere exact aceleasi documente – la alt pret.
Desi documentele abordeaza marea majoritatea a cazurilor si situatiilor tipice pentru organizatiile mici si mijlocii, o anumita personalizare poate fi necesara pentru a reflecta aspecte specifice ale organizatiei, schemei de personal, mecanismelor de decizie si inzestrarea tehnologica.
Tocmai de aceea am inclus in set si un ghid de utilizare care va faciliteaza sectiunile din documente care impun introducerea unor informatii specifice
Acest set contine documentele obligatorii pentru orice organizatie care doreste sa respecte GDPR. Exista insa si documente aplicabile doar in anumite situatii care vor fi disponibile si separat pentru ca oferta noastra sa fie cat mai transparenta si eficienta din punct de vedere a costurilor.
Intentia noastra este de a facilita accesul dvs la documente inclusiv prin rapiditatea efectuarii platii. De aceea am preferat plata cu cardul. In cazul in care acest lucru nu este posibil si doriti plata prin ordin de plata, ne puteti contacta la [email protected]pentru a ne furniza datele de facturare (CUI, IBAN, banca). Desigur plata prin ordin de plata presupune un timp mai indelungat si de aceea preferam plata prin card cu sprijinul Mobilpay.
Iata doar unele motive foarte temeinice:
- Utilitate: Documentatia a fost elaborata cu intentia declarata de a fi utila managerilor, administratorilor si patronilor de intreprinderi mici si mijlocii.
- Calitate: Sursele noastre de documentare sunt din toata Uniunea Europeana, in special documente emise Autoritatile de Supraveghere din statele membre.
- Expertiza: Documentatia a fost elaborata de o echipa multidisciplinara cu experienta indelungata de business si expertiza in procese si protectia datelor.
- Confort:Documentatia isi propune sa fie flexibila si prietenoasa, nu rigida si exprimata in termeni pur juridici sau tehnici.
- Flexibilitate:Setul de documentatie contine in principal doar acele documente (politici, formulare, registre) absolut necesare tuturor organizatiilor, in timp ce alte documente aplicabile doar in anumite situatii vor fi disponibile separat.
Reviews
There are no reviews yet.